UNA HISTÒRIA PER CAPÍTOLS (II)

Comencem a saber una mica més del protagonista


Capítol 2: La meva vida

Alguns de vosaltres us preguntareu qui sóc jo. Jo sóc en Terrancs Janssens, fill únic de Petters Janssens i Elise Maes. A casa només som tres: la mare, jo i Floquet de neu, el meu petit gos blanc. El meu pare no és a casa perquè un dia, quan jo era molt petit, va anar a comprar llet i mai va tornar. Gairebé no tinc records del pare. Sí, és trist, però no us amoïneu, no es pot estranyar allò desconegut. Respecte a l’aparença dels meus pares, la meva mare és rossa, amb ulls verds i amb la pell clara. El meu pare és de cabell castany, amb ulls blaus i pell clara, o això em diu la mare. Jo tinc el cabell castany amb alguns cabells rossos, ulls entre blaus i verds y pell clara. Ara mateix estic vivint a Bèlgica, Brussel·les, actualment és la ciutat més poblada del món, ja que és l’únic lloc segur on es pot viure. Vaig a la única escola de la ciutat. Que és l’escola més gran del món i a la vegada la més controlada pel govern. Només ens ensenyen a ser persones sense sentit propi ni imaginació. La única cosa bona de l’escola és que van 5 d’els meus millors amics, ens coneixem des de petits, aproximadament des dels 3 anys. I també va ser l’edat on vam formar la nostra banda.
La N.C.M (Nens Contra el Món), ens dediquem a impedir les injustícies al nostre barri, a ajudar la gent i controlar el govern. També tenim una base secreta on fem totes les nostres missions i plans. La N.C.M la formen: en Louis, un noi prim, amb ulleres, el cabell castany i ulls marrons. És l’informàtic del grup, és qui està a càrrec de l’ordinador i qui investiga per Internet. Una cosa que no he dit es que estem tan controlats pel govern que no ens deixen tenir ordinador ni Internet. Nosaltres el vam aconseguir perquè el pare d’en Louis coneix algú que trafica ordinadors des d’Alemanya a Brussel·les. La segona integrant del grup és l’Elisse, una noia rossa, amb ulls blaus i amb la pell clara. Ella és la què ens porta la informació necessària per cada missió. El tercer integrant és l’Adam, un noi gras, pèl-roig i amb ulls verds. És el que ens aconsegueix missions i fa que siguem coneguts per tot el barri. La quarta integrant és la Marie, una noia molt intel·ligent, amb ulls marrons clars i el cabell negre. Ella és qui sempre resol els problemes de les missions. Sempre que hi hagi un problema, la Marie estarà per resoldre’l. El cinquè integrant és l’Arthur, és un noi molt alt, amb els ulls negres i el cabell negre. És el nostre guardaespatlles, és molt fort i sempre sortirà a defensar-nos. I, finalment, jo, el líder del grup, qui s’encarrega que hagi ordre al grup i complir missions especials.

Marwan Rami, 2n B

Comentarios

Entradas populares