El LLibre de la selva


Els de 2n B són uns aventurers. No paren, van amunt i avall: selva, tigres, mar, balenes. De tot i més. I és que no hi ha com llegir per poder viatjar sense gastar-te ni un cèntim.

Han llegit “El llibre de la selva” i això és el que ens expliquen:


M'ha agradat perquè és una novel.la molt interessant i és emocionant ja que explica la vida i les aventures d'un nen a la selva. M'agrada que sigui un humà el protagonista i ell s'enfronti al terrible tigre, Shere Khan.
Abdul














M'agrada molt el llibre , surten moltes coses noves per mi i he aprés moltes coses de la selva. Era xulo. No m'agrada quan el protagonista mata al tigre ni quan mor Akela, és molt trist
                                                                         Aisha

M'ha agradat motl però no m'agrada quan el protagonista deixa la selva i als seus amics i torna amb la seva família. Em sembla un final molt trist.
Kashab

A mí me ha gustado muchísimo porque es de aventuras y es interesante porque despierta tu curiosidad y quisieras seguir leyendo pero lo tienes que dejar. Y porque lo leemos todos en clase.
Michelle

Llegint aquesta aventura he estat pensant en el que fem a la terra. Jo voldria viure a la selva. Mai hauria pensat en com em cuidarien els altres animals.
Mariam

És molt emocionant! Bashar

M'ha semblat molt bon llibre (més o menys) Crec que té parts avorrides i també parts “fortes” com la mort d'Akela. Aquesta novel.la agradarà als fanatics dels animals. Molt recomanable!
Kamal

Sí, m'ha agradat la novel.la. M'ha fet sentir alegre quan Mowgli va tornar a veure la seva mare i el seu germà petit. 
Imon

M'ha agradat el llibre perquè tracta d'animals i a mi m'agraden els animals perquè et fan companya i són carinyosos. 
Haitam
vine, vine, Haitam, vols una mica de carinyo??

M'ha agradat molt veure com els éssers humans podem entendre als animals.
Anmol

No m'agrada que els animals pensin que les persones som malvades.
 Audrick

Per mi, el llibre ha estat molt interessant. Sempre he volgut saber com seria viure a una selva i aquest llibre ha completat el meu desig. Acció, aventura, drama, comèdia...una mica de tot.
 Joselle

Quan els animals diuen que els humans som dolents em va fer reflexionar molt sobre el nostre comportament. M'ha agradat la història del nen Mowgli. 
David



El llibre de la selva (en anglès: The Jungle Book), també anomenat El llibre de les terres verges, publicat el 1894, és una col·lecció d'històries escrites pel britànic Rudyard Kipling, nascut a Bombai al 1865, el primer escriptor anglès a ser guardonat amb el Premi Nobel de Literatura al 1907.

Comentarios

Entradas populares