Moby Dick


Més notícies del 2nB!

Després de passar una temporada a la selva, han decidit marxar a caçar balenes. S'han trobat a Moby Dick I a veure què en pensen...sembla que el viatge se'ls ha fet una mica llarg :)

Va sobre una balena que es diu Moby Dick, una balena molt gegant de color blanc. Uns tripulants d'un vaixell la volen matar, sobretot el capità, Ahab. És la seva venjança. M'ha agradat aquest llibre.
Denmark

M'agrada el llibre però prefereixo llegir-lo sola, sense interrupcions  
Joselle

És una història que no m'ha agradat gaire. La història esta bé però és massa llarg. 
Audrick

Moby Dick li havia menjat una cama al capità i per això van anar a buscar-la, per venjar-se. Però no la trobaven i la buscaven i no sabien on estava.
M'ha agradat molt perquè la història és curiosa i de vegades et deixa amb la intriga sobre què passarà i on és la balena. I no m'ha agradat perquè el llibre és massa larg. 
Michelle



El capità Ahab va tornar-se boig perquè la balena blanca li va menjar una cama. Ha estat molt bé. 
Bilal

És un maniac el capità i qui explica aquesta història és l'Ismael. M'ha agradat molt el llibre. Vull veure la pel.lícula! És una aventura molt intensa i t'agradarà ficar-te als personatges. 
Mariam


L'escriptor s'ho ha currat molt. Ha estat un bon llibre i m'ha agradat molt 
Jeffrey

no t'amaguis!








No m'ha agradat perquè no és divertit. 
Reyzar






 Em va agradar la història però és massa llarga. És interessant el personatge de l'Ahab 
David


Moby Dick, també coneguda com La balena (en anglès, Moby-Dick o The Whale) és una novel·la escrita per Herman Melville i publicada l'any 1851.



Comentarios

Entradas populares