Regals de Reis 1



Dilluns 9 de Gener, en arribar a l'Institut, Libertarradell ha trobat uns regals misteriosos... els Reis (segur que ha estat Baltasar) ens han portat llibres!!

Us anirem parlant d'ells al llarg d'aquestes setmanes. Començarem per:

La veritable confessió de Charlotte Doyle


 "No hi ha gaires noies acusades d'assassinat, jutjades i declarades culpables. Jo en vaig ser una. I la meva història té prou valor per ser explicada. Alerta, però: si les idees fortes i l'acció us ofenen, no la llegiu. Jo intentaré explicar la veritat, tal com la vaig viure"

Una novel.la premiada, alabada per la crítica i per a totes les edats!




Los caballos de Dios del escritor marroquí Mahi Binebine

Yashin ha crecido en Sidi Moumen, un barrio a las afueras de Casablanca. Cuando a él y a sus amigos les prometen un "acceso directo al Paraíso", ¿cómo van a rechazarlo?

Esta novela está basada en la historia real de los jóvenes autores de los atentados que sacudieron Casablanca en 2003. Se titula así porque algunos llaman "caballos de Dios" a las personas que hacen de bombas humanas.

La novela ha sido llevada al cine:
 

 El niño y la bestia de Mamoru Hosoda


Coneixeu la pel.li d'anime japonesa del mateix autor? Doncs aquí teniu la novel.la:

Kyuta és un nen solitari de Tokyo i Kumatetsu, una criatura sobrenatural. Un dia, el nen passa a l'altre món i fa amistat amb Kumatetsu, que esdenvindra el seu amic i guia espiritual.
Aquesta trobada els porta a viure moltes i moltes aventures.

Demaneu qualsevol d'aquests llibres si els voleu!!

Comentarios

Entradas populares