Pilar Prim


"Pilar Prim és una novel·la escrita per Narcís Oller i, sincerament, és molt complexa i densa. Però, a pesar de les dificultats per entendre-la, la història és molt interessant, perquè ens conta una història d’una jove vídua que s’enfronta als obstacles familiars, i que resulta que està enamorada d’un home; per això, es troba entre els seus sentiments i els interessos de la seva família.

La meva opinió és que és una novel·la que ni m’agrada ni em desagrada. Al principi se m’ha fet una mica pesada de llegir perquè hi ha coses, sobretot el vocabulari, que és difícil d’entendre, però al llarg de la lectura, ja em va semblant interessant.

Recomano la novel·la “Pilar Prim” a les persones a qui els agradin les novel·les romàntiques"

Zyrish Gadia (2n Batxillerat) 



 "És un llibre molt complex, però molt interessant, defineix molt bé les trames de les famílies antigues, riques, de la Barcelona de principis del segle XX.
És una novel·la molt madura, molt pensada, amb un vocabulari molt ric i amb una definició psicològica de personatges molt perfilada. Extreu molt bé el que sent l'ànima femenina i la soledat que experimenta la protagonista, així com també els seus dubtes sobre l'amor i sobre la seva passió continguda"
 Zahra Asghar (2n Batxillerat)
 

Comentarios

Entradas populares