La porta entre els mons

Els de 2n ESO hem llegit un còmic: "La porta entre els mons".

Un adolescent Jules Verne viu la seva primera gran aventura amb el seu germà Paul i la seva cosina Caroline. 


El creador d'aquest còmic s'ha inspirat en un escriptor que es deia Jules Verne que es va inventar moltes aventures.
Jorge García (escriptor) i Pedro Rodríguez (dibuixant) van rebre un premi per aquest còmic fa sis anys.


Aquestes són les nostres opinions sobre el llibre:


"M'ha agradat el còmic, les seves il.lustracions, la seva història. Arriben a un illot, es troben pedres màgiques, un fantasma... I al final acaben feliços i contents!!!!

(Imon) 

 

"M'ha agradat perquè és una història molt divertida i ens afecta una miqueta"

(Chaimae)

 

"El còmic no m'ha agradat. Jo volia un còmic manga!"

(Mariam)

 

 

 "No m'ha agradat la història perquè era molt avorrida i no havia tanta acció. Era bonic només el final"

(Haitam)

 

"El llibre que hem llegit a classe amb els meus companys m'ha agradat, era interessant, Em va impactar  quan la germana del protagonista ... " (no podem deixar continuar a l'Audrick, ens desfaria tot el misteri)   

(Audrick)

 

 "No m'agrada gens: no hi ha emocions, no hi ha violència... No és divertit"

(Reyzar)

 

"M'ha agradat el llibre perquè té idees originals i molts misteris i a mi m'encanten els misteris. Els dibuixos són perfectes."

(Joselle)

 

"No me gustan los comics, ni me gusta leer; hacen que me duerma y son bastante aburridos"

 (Michelle)   

Michelle dormint?

ELS DE 2nA TAMBÉ OPINEM!!!

"Abans de llegir "La porta entre els mons" hem tingut un taller de còmic. El taller de còmic ha estat increible! M'ha agradat molt, va ser molt interessant. La Maite, que és la noia que ens va ensenyar i presentar el còmic per llegir, ens va explicar moltes coses com, per exemple, que ser un escriptor o escriptora és molt difícil perquè s'han de tenir moltes il.lusions, etc... Li posaria un 10, per mi ha estat increible"

(Kim Clérigo)

"Ha sido una experiencia bastante divertida. Maite nos ha enseñado el principio de algunos libros. El que más me llamó la atención fue "El dueño de las sombras". Nos contó de qué se trataba y era tan interesante que ahora todos quieren leer ese libro. 

Maite Roldán

Ha sido una experiencia muy divertida y muy interesante"

(Ali Ashfaq)

"M'ha agradat molt el còmic  "La porta entre els mons", era divertit i també u na mica emocionant. Eren uns protagonistes molt atrevits,  no tenien por de res i és això el que m'ha agradat molt"

(Adeel Arshad)

"El taller amb la Maite ha estat una nova experiència. Les històries que ens ha explicat em van agradar molt, eren misterioses i interesants. No vaig entendre bé algunes coses, però malgrat tot, m'ha agradat"

(Ismael Bouzmani)

M'ha agradat molt tot el que hem fet amb la Maite! ens tirava una pilota si voliem preguntar o respondre!

(Fatima jamila)

"ens tirava la pilota per a que parléssim amb tranquilitat i amb torn de paraula. M'ha agradat molt"

(Alisha Rizwan) 

"A mi, m'ha agradat molt com ens tirava la pilota, ha estat molt divertit (però no m'ha agradat quan no em deixava parlar)"

(Daniel Silvestre)

 "Nos han contado historias muy emocionantes y misteriosas y nos han dicho dónde podemos conseguir estos libros. Me gustaría leerlos. La història que més m'ha agradat ha estat la que hem llegit a classe"

(Jordi Ramirez)

   

Comentarios

Entradas populares